sobota 2. května 2015

Kdo jsem :)

Vítejte na mém blogu o mém splněném snu. Jsem Milli a dlouhodbě žiju zdravým životním stylem a miluju cvičení. A jak to všechno začalo?

Chtěla bych zhubnout tak 5 kg." A z pěti kil bylo 10, z desíti 15 a z patnácti 20. Pudink na rukách vystřídaly něžné svaly, z břicha zmizela cejcha a nahradil ji piercing v pupíku a schovávání celulitidy kabelkou mě míjí obloukem, zatímco mé dlouhé štíhlé nohy sklízí ódy a chválu 
Emotikona grin. Tohle všechno nebylo zadarmo. Krůček po krůčku jsem se učila jíst ZDRAVĚ, CVIČIT a až teprve potom motivovat ostatní. Pokud chcete dokázat to, co já, pak jste tu správně. Najdete tu RECEPTY, užitečné RADY, VIDEA se CVIČENÍM a spousty MOTIVACE. Vítejte na mém blogu. *Mili


3 komentáře:

  1. Wow! Velká změna! Musíš mít pevnou vůli, já bych to asi nedala :) (I když zatím se 160 cm a 47kg ani nechci hubnout :) )
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat